HTML

Krisz blog

Általában az autókról írok, de néha bejön egy két off dolog is!

Friss topikok

  • Stöfke27: Nekem nem nagyon tetszik pedig nagy impreza rajongó vagyok (lehet hogy voltam)!!!Ronda Ronda és ké... (2007.06.06. 19:00) Subaru Imprezza 2008
  • Idomszerész: De, utáljuk Chris Bangle-t! Ennyire elcseszettül nagy vesékert!! Teljesen elrontják az autó elejét... (2007.04.25. 23:10) Mégse utáljuk Chris Banglet?
  • !Maddest!: Pontosan! (2007.04.21. 13:22) Az első

Archívum

Az első

2007.04.17. 19:45 !Maddest!

Sokáig gondolkoztam miről írjak, mikor is találtam egy képet a gépemen: az Italdesign Mustang Conceptet. Ez az autó egyszerűen lenyűgőzö! Ahogy a(z amerikában) tömeg sportkocsiból egy elképesztően gyönyörű ritkaságot csinálnak.
Alap Mustang:
Italdesign Mustang Concept
És itt egy általuk tervezett BMW koncepció autó ami szintén elképesztően gyönyörű:

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maddest.blog.hu/api/trackback/id/tr2359939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

furious · http://autobuzi.freeblog.hu 2007.04.20. 23:45:22

Nekem speciel az Italdesign-Mustang hátulja nagyon bejön.Meg úgy az egész.Méltóbb lenne az öreg Mustang hagyományz ilyen dizájnnal folytatni(szerintem).
Az utolsó kép Italdesign Nazca?
süti beállítások módosítása