HTML

Krisz blog

Általában az autókról írok, de néha bejön egy két off dolog is!

Friss topikok

  • Stöfke27: Nekem nem nagyon tetszik pedig nagy impreza rajongó vagyok (lehet hogy voltam)!!!Ronda Ronda és ké... (2007.06.06. 19:00) Subaru Imprezza 2008
  • Idomszerész: De, utáljuk Chris Bangle-t! Ennyire elcseszettül nagy vesékert!! Teljesen elrontják az autó elejét... (2007.04.25. 23:10) Mégse utáljuk Chris Banglet?
  • !Maddest!: Pontosan! (2007.04.21. 13:22) Az első

Archívum

Subaru Imprezza 2008

2007.04.20. 17:37 !Maddest!

Régi nagy szerelmem a Subaru Imprezza WRX Sti. Nem rég mutatták be az új 2008-as moddelévre esedékes új modellt! Egy kultuszt szakítottak meg azzal hogy az új Imprezza alapverziója nem 4 ajtós Sedan hanem 5 ajtós csapott hátú lesz! Ráadásul az eddigi kirívó designt felváltotta egy sablonos utcaképbe illő forma. A hátulja maga az unalom egyedül a fehér hátsó lámpa ami kitűnik. Elölről megnem mondaná senki hogy Subaru. Bár egy embertől hallotam már hogy tetszik neki...
Régi SUbaru Imprezza WRX Sti
Subaru Imprezza WRX Sti 2008
Subaru Imprezza WRX Sti Sedan 2008

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maddest.blog.hu/api/trackback/id/tr9861296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Surfin · http://surfin.blog.hu 2007.04.20. 20:31:26

Nekem is régi nagy szerelmem az Impreza.
És akkor itt vagyok második embernek: nekem tetszik. A baj csak az, hogy semmi Imprezás nincs benne :(. Úgyhogy hiába néz ki jól, csak nem az igazi, meg kellett volna maradni (esetleg kisebb átalakításokkal) a régi formánál.

!Maddest! 2007.04.20. 20:48:44

NEm azt mondtam hogy enm szép! TEtszeni tetszik csak nem Imprezza! A Sedannak sincs szinte semmi hátulja. De legyen! Majd a WRC jól néz ki!

George 2007.04.20. 23:57:26

Én csak azt nem értem, hogy a markáns orr-részt meg a durva sárvédőíveket miért kell hanyagolni. Nem lenne probléma szerintem a csapotthátú kivitel, pláne, ha szedán is létezik, de a lényeg eltűnt szerintem.
Nekem a mai napig a "békaszemű" Impreza tetszik a legjobban, mer az már annyira csúnya, hogy már szép.

Stöfke27 2007.06.06. 19:00:09

Nekem nem nagyon tetszik pedig nagy impreza rajongó vagyok (lehet hogy voltam)!!!Ronda Ronda és kész!!A jo formát elrontották 2006-tol és kész,ez nem egy brutális auto kinézet.Szerintem a evo X az majd oda kefél neki:):)
süti beállítások módosítása