HTML

Krisz blog

Általában az autókról írok, de néha bejön egy két off dolog is!

Friss topikok

  • Stöfke27: Nekem nem nagyon tetszik pedig nagy impreza rajongó vagyok (lehet hogy voltam)!!!Ronda Ronda és ké... (2007.06.06. 19:00) Subaru Imprezza 2008
  • Idomszerész: De, utáljuk Chris Bangle-t! Ennyire elcseszettül nagy vesékert!! Teljesen elrontják az autó elejét... (2007.04.25. 23:10) Mégse utáljuk Chris Banglet?
  • !Maddest!: Pontosan! (2007.04.21. 13:22) Az első

Archívum

Mégse utáljuk Chris Banglet?

2007.04.20. 20:59 !Maddest!

Eddig megvetéssel néztem Chris Banglere az elku**t 1-es és 3-as sorozat miatt (5-ös véletlenül jól sikerült) De ez az autó mindent megváltoztat!Ez az autó a BMW Concept CS!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maddest.blog.hu/api/trackback/id/tr5761386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Idomszerész 2007.04.25. 23:10:59

De, utáljuk Chris Bangle-t! Ennyire elcseszettül nagy vesékert!! Teljesen elrontják az autó elejét.

Vagy talán ezt is szokni kell? Az a baj, hogy nem vagyok hajlandó szokni semmilyen formatervet.

Egyébként sem értem miért rak mostanában egy csomó autógyártó ilyen túlméretezett hűtőrácsokat az autóira. Egyáltalán nem néznek ki jól.

Ezt leszámítva mondjuk elég jól eltalált az autó design-ja. Ha nem nézem az elejét...

Azt viszont nem értem mitől lett ez Concept CS. Elfelejtették volna, hogy az eredeti '70-es évekbeli CS (E9) kupé volt? Nem mellesleg az egy zseniális típus volt.
süti beállítások módosítása